Merhaba hanımlar 25 günlük bebeğim var doğduğundan beri sleppy nin bezini kullanıyorum 2 gündür bebeğim çok aşırı pişik oldu acaba bezden dolayı mı pişik oldu çok sıvı yapıyor kakasını acaba o mu yakıyor bilemedim günde 12 bez falan değiştiriyorum hiç beklemiyorum ama yavrumun poposu kıpkırmızı oldu yarın prima ya başlamayı düşüyorum 25 gündür hiçbir sıkıntı yaşamadım sleepy den sonrasında pişik olan var mı değiştireyim mi yardım edin lütfen