Bebeğim emziği çok sevmedi bende zorlamadım eğer emzik konusunda ısrarcı olursam o da severse bana ne gibi avantajları olur? Memeye düşkün değil karnı doyunca bırakır tekrar acıkana kadarda istemez hatta o acıkmadan memeye alırsam sinirlenir, uykuya geçişte zorlanıyor bu konuda emzik yardımcı olur mu veya huysuzken vs sakinleştirir mi bu emziğin artıları nedir, şimdiden teşekkürler