Bir yerde okumuştum uyku aralıkları uzun olursa uykuya geçiş yapmaları çok zor oluyormuş. Yani Uykusu geldiğini anladığınız anda uyutmak gerekmiş.
Birde bebeğiniz çok küçük memede uyumasına fırsat vermeden gözünü kapamadan yatağına geçişi yaparsanız uykudan uyanmaları daha az oluyormuş, ben öyle yapıyorum 2 haftaya yakındır. Kolay gelsin sizede