Tuanaliilos Biberonu değiştirin ya da mamayı.Kasigi reddetmesi normal daha çok küçük ,ayrıca 4 ve 5 aylarda iştah problemi sık sık oluyor diger yandan meme ve biebron reddi sık sık oluyor.Siz sabırla deneyin mutlaka acıkınca biberonu alacaktir yok kesinlikle almıyor diyorsanız ve emmeyi tercih ediyorsa Eds ile mama takviyesi yapabilirsiniz böylelikle hem karnı doyar hem de biberonla uğraşmak zorunda kalmazsınız