Asilinannesi78 OzgeOzkan buzlukta bezelyen varsa onlardan oluyormuş canım ben araştırdım buzlukta vardı benim öyle yaptım
David Nes123_ evet ama bir sorun.var dokturum 8 ay olunca bana yumurta veya fıstıklı ezmeleri falan verilmeme söyledi daha beklesim mi
iki_prenses_annesi201 David bnde 6ncı aydn beri sarısını veryrm hiçbir sornmz da olmdı..ben 6 ncı ayda başlar die biliyrm.. Bu arada rafadan olrk veryrm kızıma