MuhammedAmine efelettin evet doğunca hastane de 1. Dozu , 2. Dozuda 1 aylıkken yapıldı . 25 aylık şu anda . Aşıların hepsini yaptırdım bitti .
Damla_K efelettin konu hakkında bilgim yoktu. Sadece yorumun icimi ısıttı cok tatlısın ❤️ MuhammedAmine insallah sonuclarınız iyidir gecmis olsun
MuhammedAmine efelettin Sağol allah razı olsun içimi rahatlattın , Rabbim de senin içini rabatlatsın İnşallah 🌸
Hb123456 MuhammedAmine carsamba gününe bu bölüme randrvu aldım bebeğimin sırt iki bacak kol da döküntüler var herseyi kestim sadece mama yiyor yinede gecmedi bebeğinde nasıl bir belirti vardı
MuhammedAmine Hb123456 2 bacak ,2 kolda ve yüzde döküntüleri var ara ara kızarıyor , koltuk altı ve popoda sık sık pişik , geçmeyen gaz ve huzursuzluk , uykusuzluk . Alerjik mama içmiyorsa belirtiler geçmez .
Hb123456 MuhammedAmine 2 kol sırt yüzde var bizimde döküntü mama içiyor sadece ama huzursuzluk uykuda bozukluk yok pişikde yok herseyi kestim mamadan baska bisey yemiyor buna rağmen gecmedi
MuhammedAmine Hb123456 Belki egzaması vardır . Hiç doktora sordunuz mu alerjik mi dedi . Alerjisi olan bebekler normal mama içemiyor , onlar için özel mamalar var . Sadece mama vermek olmaz bebeğiniz neredeyse 11 aylıkmış . Doktora gidin bakalım İnşallah alerjik değildir .
Hb123456 MuhammedAmine mamadan baska herseyi kesti egzama olsa anlardı diye düşünüyorum bakalım carsamba getireceğim hayırlısı insallah allahım beterinden korusun
efelettin Damla_K evlat olunca o beklenen dakikalar yıl gibi geliyor. Yardımcı olabildiysem ne mutlu bana ☺️