Sinoo61 Hareketlenmeye basladiginda kendisi cikarmaya basliyor. Benim kizimda tam 3 aylik oldugu zamana denk gelmisti. Hareketli bir bebekti zaten. Yattigi yerde ayaklarini ve kafasini kaldiriyordu mesela, o sekilde cikartabiliyordu biraz. Ya da donmeye calisiyordu surekli, o da yardimci oluyordu. 3 aylikken emzirme sonrasi gazini cikartmayi birakmistim artik.