Merhabalar arkadaşlar daha önce de post açmıştım bebeğim 13 aylık oldu ve adını çağırdığımızda bakmıyor çok nadir bakıyor ama göz teması var gülümseme var arabasının tekerini ceviyor ama uzun süre yapmıyor bi kaç kez yapıp bırakıyor basit yönetgeleri yapmıyor al ver gibi baybay yaptırmaya calısıyorum o kadar uğraşıyoruz tekrar tekrar gösteyoruz izliyor ama yapmıyor. Dev hastanesne gttm ordaki dr otizm olablceğni söyledi ankraya gtmemizi söyledi gittik bi profla görüstük ilgilendi ama net birşey demedi göz kontağı kurması gülmesi nesne takibi yapması umut verici dedi ama yine de bekleyeceğiz sizce böyle birşey olur ku bebeklerde tecrübeli anneler benim ilk bebeğim benzer durumlar yaşayan oldu mu veya..