Merhaba 50 günlük bebeğim var bir haftadir tuvalet problemimiz oluyor dört günün sonunda fitil vererek tivaletini yaptı şu anda yine üçüncü gunumuzdeyiz acaba yine mi fitil deneyecez 🤷 merak ediyorum bizim gibi olanlar var mı normalde günde altı yedi kere kakasını yapıyordu artık bağırsak gelişimi mi oluyor acaba