Canlar iyi akşamlar birşey sormak istiyordum 2 ay 8 günlük bebeğim var ve sürekli boynunu geriye atıyor sizler de karşılaştığınız oldu mu sakin halde ve uyuyorken bile geride tutuyor internette baktım böyle birşey yok sadece gaz sancısında yapar diyor ama benim kızım sürekli yapıyor. Neden olabilir ?