Kesinlikle gaz sorunu. oğlum da da aynısı vardı şimdi 3 ay 13 günlük sab simplex gaz damlasını kullandık maşallah hemen etkisini de gördüm rahatladı çocuk. Günde 4 defa 15 damla (1 çay kaşığından daha az çıkıyor) ama ben 1aylıkta başladım damlaya 3. Ayına girdi bıraktım baktım normal artık eskisi gibi değil.ama ben korkardım nefesini tutardı ıkanırken mosmor olurdu.