Canım çocukların atak dönemleri oluyor, o dönemde olabilirsiniz, benim oğlumda 8 aylık odada yanlız durmuyor çıktığım an ağlıyor sürekli kucağımda durmak istiyor, doktora sorduğumda gelişim evreleri oluyor o dönemlerde böyle olmasi normal dedi, 14 aylık yazmışsın normalde 2 yaş sendromu oluyor belki o dönemi erken geçiriyordur.