Miray-d 3 aylık bebeğim var gün içinde toplasanız bir saat zor uyuyor.sürekli başında durup kımıldadıkça sallamak gerekiyor.gece uykusuna yatırırken de çok ağlıyor artık uykusuzluktan mı bilemiyorum ne yapmak gerek bir önerisi olan varmı😔
Asel8 Miray-d canım o bizde de vardı 2 hafta sürdü Bi atak dönemi yada gazdan oldu heralde o dönemi sakinleştirici müzikle atlattık biz
Semragulec Benimde 1 hafta sonra 3 aylık olcak bebeğim uzun süre uykusuz kaldığında benimki de uykuya dalarken çok bağırıyor sanırım uykusuzluktan yapıyorlar yarından itibaren uyku eğitimine başlıcam bende bı sende dene istersen hem sende rahat edersin.