leylzd Arkadaşlar merhabalar, kızım 4 aylıktan şimdi 7. ayına giricek ayın 7i, 150 cc ile besleniyor. Bakıyorum o aylık bebeklerin çoğu 200-210 cc e kadar çıkmış. Sizce bende artırmalımıyım?
defnesmomm leylzd 7 aylık bebek 200-210 cc içebilir mi 🤔 çok fazla, mide hacmi ne kadar ki 🙈 150 ideal bence
leylzd defnesmomm valla ben bir cok yerde gordum onun icin ben mi az veriyorum yoksa bebegim mi az iciyor diye bir suphelendim acikcasi, uzerinde de mamanin 6 aylik 210 yazdigi icin bir sormak istedim😕
defnesmomm leylzd biberonu bitirip boş boş çekiyorsa daha fazlasını isteyebilir canım ya da mesela biberon bitti diye ağlıyor ve aranıyorsa tam doymamış olabilir. Bu şekilde gözlemlemen daha doğru olur. 💕
Kumsal25 Nizim bebeğimizde 90 cc zor içiyor meme mamada almıyor istemiyor bişi napcagımı şaşırdım 5 ay 16 gün
Kumsal25 Sibell677 bizimdi 6 aylık olcak istemiyor hiç bi şekild ebişi😢😢 napcam blmym en iyi mamaları aldm ettm ucuz da aldım yok
Prensannesi28 leylzd genelde ek gıda ve anne sütü alıyor sadece gece yatarken mama veriyorum 170 cc içiyor 7 aylık bebeğim
230820 Bebişlerin kilosuyla alakalı olan bir durum o her bebiş kendi kilosuna göre yiyor örnegin bebeğimiz 6 kiloysa 150*6/8 olarak hesaplayın 😊
merve_mevaa leylzd benim kızım 7 aylık oldu 120cc içiyor bence her bebek farklıdır ne kadar içmek istiyorsa o kadar içsin