Ben de o çay ve mayyadan almayı düşünüyorum ama tereddütlerim var sizin gibi.Sayfalarında çok güzel yorumlar ver aslında ama bir sürü şey deneyip sonuç alamadığım için ondan da pek ümidim yok ama ileride vicdan yapmamak için son olarak onu da deneyeceğim olursa ne ala olmazsa da artık yapabileceğim hiçbir şey kalmadı.Sırf emsin daha çok sütüm olsun ki mamadan çok sütümden faydalansın diye yemediğim içmediğim tiksindiğim ne varsa yedim içtim yoook😔 o çay ve mayya artık benim son çarem alıcam en azından ileride onu da deneseydim keşke belki faydası olacaktı dememek için…