Ebrarkl Kızlar pazartesi akşamı sezeryan oldum hala büyük tuvalete çıkamadım gazımı dün akşam çıkardım kayısı kompostosu içiyorum sürekli hareketliyim amsa yok karnım gurul gurul fakat tuvaletimi yapamıyorum normal mi önerisi olan var mı?
K1996 Ebrarkl bende 1 haftayı gecmişti anca yapmıstm ama canım acımıstı ilk yaparken canım 1 hafta falan sonra yaparken acıdı dikişleriö sonra düzeldi
Hilaldgsn Ebrarkl ben bi toz kullanmıştım aile hekimi vermişti ondan sonra çok afedersin baya bi sıkmıştım kendimi ondan sonra bi süre daha kullandım normale döndüm
Mom095 Ebrarkl hiç mi yapamadınız? Beni ameliyattan sonra hastanede yapmadan taburcu etmemişlerdi. Yapamıyorum diyince de bi lavman yapmışlardı. Sonra düzenli yapmaya başladım çok şükür 🙏🏼 Sizde bi lavman deneyin olmazsa
MiniKaya Ebrarkl ah canm ben ne çektim 🤦🏻♀️ 2 gün hastanede kaldm o yüzden iki kere lavma yapıldı anca öyle çıkabilmiştim eve geldiğimde karnım gurul guruldu ne yesem ne içsem fayda etmedi sonra çözdüm ki kayısı hoşafı beni öyle yapıyormş tuvalete çıkartmıyordu ama karnım gurul guruldu 1 hafta sonra geçti şükür
Belinaysmom Katı şeyler yememeye çalışın tavuk çorbası falan hem tok tutar hemde süt yapar bn bol su ve meyve suyu fakan çok tüketmiştim
Elbael Kiraz sapı çayının bana çok faydası olmuştu naçizane size öneririm.Ancak gene de doktorunuza sorarak için lütfen.İyi akşamlar:)
Morfrenk Zeytinyağı içebilirseniz bana o iyi gelmişti 2 hafta hüngür hüngür ağlamıştım gaz ağrılarından dolayı.. Evde lavman da yapabilirsiniz