Kaderkurtbeyy Merhaba normal doğum yapalı 1 ay oldu ve son bikaç gündür belim değil sırt kısmı boynumun aşağısı sol tarafı acayip ağrıyo özellkle emzirirken içi kemiği ağrıyo resmen bu normal midir geçici bişey mi böyle olan var mı ? Ve emzirmeden dolayı mı ?
ElifTGM Kaderkurtbeyy emzirmeden dolayı oluyor bende yaşadım aynısını. Pozisyondan terleyip soğumadan falan kaynaklı. Eşiniz veya anneniz falan bol bol masaj yapsın size. Hem sırt ortasına masaj süt üretimini hızlandırır.
Sinemisssss Kaderkurtbeyy yapar tabi doktorumun ilk dikkat et dediği şeydir sıcak tut kendini ve doğru pozisyonda emZir demişti
Cancansmom Kaderkurtbeyy evet oluyor,alışana kadar çektim öyle.ortopediye gidecek kadar ağrıdı benim,normalde iğne yapıyorlarmış ama emzirdigim için olmadı. Terabant yapıştırmışti.
Esraaaates Kaderkurtbeyy normaldir hatta boyun fıtığı bile yapar tabiki yanlış pozısyonda emzırırsenız ben emzırırken boynumu hep öne doğru eğdiğim içşn bende boyun fıtığı olustu😌
Sinemisssss Kaderkurtbeyy yok canım emzirirken doğru pozisyonda olmadığımız için sırtını belini kolla 45 derece acıyla emzirip kendin için rahat olacak bir şekilde emzir
Cancansmom Kaderkurtbeyy renkli Medical bantlar var ya,kasların üstüne yapıştırıyorlar, fizyoterapistler kullanir genelde onlardan.