ZeynepErdem kademe kademe tam yatıyor kalkık da oluyor. Tentesinin tam kapanmasını istiyorsanız aşağı doğru takarsanız tenteyi olur. Evet ben açıyorum alıştıktan sonra yapabilirsiniz çok pratik. Kışın polar battaniye gibi aparatı var ben çok rahat ettim. Tek eksisi tente kapalıyken, tentede penceresi yok bebeği görmek için.