Kızlar bunu sormak için erken biliyorum ama şimdiden araştırıp sonra panik olmak istemiyorum. Oğlum 3 ay 25 günlük (3 aylık kilosu 6400dü) kilo alımı normal sanırım. Şimdi konuya şöyle başlayım baya araştırdım bu ek gıdayı herkesin bi doğrusu var bu forumda da baya okudum yazıları falan. Kaynanam şuan tadımlaraa başla diyor(asla başlamycam) arkadaşıma sordum kızı meme emmediği için doktoru 3 4 aylıkken başlatmış tadımlara herseyden tadımlık ver diyor bana (🙄) kuzenime sordum bi tadımlara çocuguna 4 aylıkken bi çocuguna 5 aylıkken başlamış.
Sizce tadımlara ne zaman başlanmalı. Kilo alımı normalse 6. Ay beklenmeli mi?
Tadımlarda sebze meyve yoğurt diye mi gidilmeli?
Yoksa yediğimiz yemeklerin suyundan vs verilmeli mi?
Ben herşeyden verdim sende ver çocugun yemek ayırt etmez diyenler olacaktır bu konuya kapalıyım🤢
Sanıırm ben mantıken 5. Ayda sebze (kabak havuç patates + meyve püresi vs) diye devam tadım yapıp 3er gün tadım yaptıracağım aklıma yatan bu. Yorum sizde?