Sinemisssss hemşiremiz aşının yaptığı ateş için ateş düşürücü önermiyor. Aşının etkisini azaltmış oluyorsunuz, Bırakın vücudu kendisi savaşsın diyor. 38.5 ’u geçmediği sürece ateş düşürücü vermiyorum ben. Zaten aşı ateşi de o kadar yükselmiyor. 37.5 ateş filan yüksek sayilmiyor bebeklerde. 38′e kadar takipte kalın.