Gubusu Arkadaslar oglum 1 aylık slepy basladık hep sızdırdı sıkayet ettım paketten numune yolladım sorun yok bezlerde dendı bande pampers preminum care gectım cok menmunum ama fıyatı baya pahalı normal prima nasıl acaba merak edıyorum deneyen varmı ?
Pinardefne Gubusu bn premium care kullanıyorm eşim yanlışlıkla normal prima almiş kullanamadık hiç hrp sızdırdı sanırım biraz daha ince ve pişik yaptı.
Missi Gubusu Merhaba günde kaç tane bez kullanıyorsunuz 2-3 aylığa kadar sağlıklı bir bebekte 10/15 tane bez kullanılması gerekiyormuş
bsk89 Pinardefne bende ilk 2 ay care kullandım kakasi hep tasiyrdu simdi prima aktif bebek aliyrm daha iyi
ALYASNB Ben her ikisinide kullanıyorım hediye olarak bir ondan bir bundan geldi ayırmadan ikisinide farklı zamanlarda kullandım.Pek fark görmedim yanı bizim kızda pişik vs yapmadı care ile normalin bize göre tek farkı ıslaklık göstergesi normalde yok.
ikos58 ALYASNB normalden kastınız yeşil paket değil mi. Onda da var ıslaklık göstergesi. Çok şekiilli olduğu için renkler birbirine karışıyor alt tarafta sarı ince çizgisi var
Missi Deletedmom131 Evet 10 - 15 arası ben öyle yapıyordum infeksyon kapabilirmiş bebekler https://gebe.com/yenidogan-bebeklerde-alt-degistirme-sikligi Burayı okuyup öğrenebilirsiniz Şuan 6 aylık olmak üzereyiz 4-5 kere değiştiriyorum ve bu güne kadar hiç pişik olmadı çok şükür 🙏
Ftm48 Missi aynen bizde suan 1 bucuk aylığız ve gunde 8 9 tane bez degisiyo hatta bazen 12 13 bile oluyo ve sleepy kullaniyoz cokta memnunuz hicte pisik olmadik cok şükür 😊
Rtrl Bizi ikiside pişik yapmadı ve sızdırmadı fakat ben normali daha çok beğendim premıum care gibi çabuk dolmuyor gibi geliyo bana.
Missi [bilinmeyen] Deletedmom131 Merhaba. Bende yazdım ki sağlıklı bir bebekte günde 10-15 tane bez kullanılması gerekiyormuş diye
Gudigudi [bilinmeyen] bizimki de altinin degistirilmesinden hic hoslanmiyor. Pis pis dursun daha iyi onun icin🤣 bagira cagira degistiriyorum her seferinde😄
Nurztekin prime pampers den kullanıyorum cok da memnunum hiç tasırma olmadı ıslaklık göstergesi var ben cok memnunum premium cares ile arasında cok fark oldugunu dusunmuyorum e bebekten hep bundan alıyorum
Missi ikos58 Her kez kendi bildiği gibi yapıyor ben doktorumun söylediği gibi yaptım ve çokta memnunum
ALYASNB ikos58 hadi ya 9.aya girecek hiç farketmedim 🤣ben bi bakayım ama kutularının üzerinde de ıslaklık göstergesi yazmıyor 🤔