Gulsahy canım çok geçmiş olsun,sen diyet yapıyor musun neleri yemiyorsun?bizimde egzama vardı ama neden olduğunu anlayamadık iki hafta susam,tahin,fındık,balık,domates,patlıcan,çilek tüketmedim geçti tabi neye olduğunu bilmediğim için bunları tüketmiyorum hala.Aloe vera çok iyi geldi cildine istersen dene kaşıntısını kesti bizim.