Borasmomy canım sırf basur İçin değil alternatif tıp olarak düşün. Psikolojik problemlerinden tutta, beyin süpürgesi diye adlandırdıkları yağlar var , işin içine girdiğin zaman anlıyorsun bebeğim uyuyamadığı zaman ayağına damlattığım yağ var, İsviçre de doktorlar ilaç gibi yazıyorlar bu ürünleri . Ben şimdi kas gerginliklerim için kullanıyorum . Kuzenim sinir krizleri geçiriyordu bayılıp kalıyordu onun İçin karışım yağlar kullanıyor mesela neroli biberiye çayağacı yağı gül ağacı yağı okaliptüs ve rezene yağı, kullanıyor. Ben kimyon yağını ve rezene yağını kullanıyorum hem bebeğim gazlanmıyor hem de süt üretimini destekliyor . Ya gerçekten anlatılmaz yaşanır . Eğer istersen İnstagram adresimi vereyim ordan numaramı yazıp konuşabiliriz . Bu arada bana vesile olan hanım bu ürünlerle 2 tane kanser atlattı