LivaLiva bizde de durum aynı cnm geçen babası hapşurdu dediğin gibi çığlık çığlığa ağladı kapı sesine sıçrar ani sese sıçrar aynısı kızımda ve banada sessizliğe alıştırmışsın diyorlar özellikle kayınpederim deli ediyor beni ne yapayım evde ikimiz varız bando takımı mı çağırayım eve diyorum. Bende okuyorum sürekli bana doktora sordum olabilir refleksleri var dedi çevremdekiler de korku için muska yazdır diyorlar anlamadım gitti allaha emanet hepsi 😪