Kızlar bebeğim 2 aylık bugün sabahtan hiç birşeyi yoktu gayet iyiydi milföyden börek yaptım hazırca bide haşhaşlı sigara böreği vardı onlardan yedim çok azda havuç turşusu attım ağzıma sonrasında emzirdim yavrum nasıl ağlıyor Bayadır böyle olmamıştı hiç durduramadım ya sürekli ağladı ağladıkça da tükürüğünden boğazına kaçırıyor o kadar korktumki gaz damlası flan verdim çare etmedi sizce milföy yağlı ondan olmuş olabilirmi kafayı yicektim ya nerdeys öyle ağladı ki yavrum kıpkırmızı kesildi gözünün yaşıyla :(