Birdenizhikayesi Kızlar 10 gün önce doğum yaptım ve kuyruk sokumum oturunca çok ağrıyo doktora sordum normal dedi ağrısı ne zmaan geçer acaba bunu yaşayan var mı ?
yaramaz_bocegim Birdenizhikayesi bende baya çekmiştim çok zordu 1 ay oldu yeni yeni geçti. Geçiyor yani merak etme 🤗
Fitifiti Birdenizhikayesi Ben de doğumun ertesi günü çok olmuştu ama sonraki gün olmadı. Sezaryen sonrası böyle ağrılar olabiliyor,önemli olan kalıcı olmaması.