Satgiray 45 gün sürüyordu yanlış hatırlamıyorsam hemen hemen her ay atağı oluyordu biz şuan 1.5 yaşındayız ataklarımız bitti ama hala aynıyız malesef🤦🏻♀️ 2 yaş sendromuna girmeye başladık Allah hepimize kolaylık versin önceden sendrom atak mı varmış diyorum hep bu yeni nesil gümbür gümbür geliyor 😊