Purely ayse56ayse aşırı memnunum sma da ne gaz ne kabızlık yaptı ama kilo aldırmadı bebelac çok güzel kilo yaptı toparladı hemen çocuğu. Bu ara tedarik sıkıntısı vardı ama dağıtıma başlamışlar bugün 2 3 markette gördüm
Bsrenfl Berrrrrooooo öyleydi önceden 900 gr mamayı 90 tl ye alıyordum şimdi 200 tl olmuş 2 numarası ve bulmak çok zor .. mecburen mama değiştik