Happybaby Hanımlar bebeğim 8 ay 8 günlük 2-5 Ay arası gece en fazla 2 kez uyanırdı aksam yatış saati 8/9 gibi ek gıda da alıyoruz 5 aylık olduğundan beri gece 4/5 sefer ağlayarak uyanıyor sütüm var biliyorum ama bi türlü çözemedim neden böyle oldu gündüz sallayarak uyutuyorum gece ağladığında emzirip yatırıyorum eğer uykusu açılmazsa yaptırdığımda kendisi uyuyo gece sürekli uyanması beni çok yoruyo gündüz zaten hiç uyuyamıyorum bazen 1 saatte 1 bazen 2 saatte 1 uyur oda en fazla 40 dk Ben uyku eğitimi konusunda çok kararsızdım ama vermek istiyorum en azından gece uykusu rahatlarda nasıl yapıcağımı da bilmiyorum alışkanlık mı oldu nedir dişimizde çıkmadı henüz ne yapmalıyım fikirlerinizi merak ediyorum şimdiden teşekkürler 😊
seda_seda Happybaby ben de benzer durumdayim.. kucakta ve memede uyutuyorum ama hem cok sik uyaniyor hem kicakra uyursa belim kopuyir.. memede uyudugu icin cok uyaniyor sanirim
Happybaby seda_seda gündüz neyse de gece defalarca uyanmak çok zor geliyo ya senin durumda sıkıntı kucakta uyuttugum zamanlarda kollarım titriyordu artık biraz büyüdükçe bıraktı ama bebeğin kilo aldıkça daha kötü olursun canım ya
Happybaby seda_seda uyku eğitimini nasıl vereceğimi bilmiyorum da buraya belki yardımcı olan yazar diye düşündüm ya çözüm uyku eğitimi vermek yada senin için sallamak çünkü kucakta uyutmak saklamaktan daha zor