Ebrar01 Merhabalar Kızım 1 aylık başında çok fazla konak oluştu sizce nasıl geçer , neler yapmalıyım .
Zeynepekr Ebrar01 düzenli banyo ve yarım saat öncesinden zeytinyağı ile yumuşatıp Konak tarağıyla hafifçe tarayın zamanla geçecektir
Kmsal78 Ebrar01 Dustan yarim saat once bebek yagi surmustum azcikta boyle taradim felan beklettim dusa soktum gittiler zeytinyagi denemistim faydasini goremedim sende dene canim bi
Giizz Duştan yarım saat önce zeytinyağı sütüp bekletin sonra ince tarakla geriye doğru tarayın banyodan önce bu işlemi tekrarlayan geçer