Dogudabirogretmen 2 ay 9 günlük bebeğim var. Sinirlenince uykuya geçerken hep elini emiyor. Emzik vermeli miyim sizce, elini emmesi kalıcı olur mu? Şimdiden teşekkür ediyorum
Deletedmom62626 Dogudabirogretmen canım ellerini keşfediyor zamanla bırakıyorlar merak etme emzik bu saatten sonra pek alacağını düşünmüyorum denemek istersen yine de dene
MiniKaya Dogudabirogretmen canm bnm oğlumda 2 ay 9 günlük emzik kullandığı halde elini emiyor omuzumu emiyor kimi elini keşfediyor diyor kimi diş kaşıntısı erken başlamıştır diyor salyasıda var çnkü 🤷🏻♀️
nursocum Dogudabirogretmen emzik verseniz de elini emer tüm bebekler elini keşfettiği zaman böyle yapar 🧚🏻
aay1 @Dogudabirogretmen benim bebeğim de 1 ay 23 günlük o da acıktığı zaman ve uykusu geldiğinde elini emiyor emzik tutmasına rağmen emzik emmek istemiyor elini emmek istiyor engel olamıyorum ona burada okuduğum herkes bir süre sonra elini emmeyi bıraktığını söylemişti bencede bırakırlar o yüzden ben çok takılmıyorum o konuya emmek istiyorsa emsin yapacak birşey yok🤷🏼♀️☺️
Dogudabirogretmen Deletedmom62626 aslında almasını istemiyorum ama alışkanlık olacka diye korkuyorum yani elini sürekli emecek diye
MiniKaya Dogudabirogretmen evet canm hatta ben ilk başta doymuyor sanıp sürekli emzirmeye çalışıyordm😀
Melosing Valla ben emzik veriyorum yine de elini emiyor😂 bir yerde okudum yalnız, elini emerken sürekli çeker emmesine izin vermezseniz ileride ek gıda reddi vs olabilir diyordu
Dogudabirogretmen Melosing yok müdahale etmiyorum ama sevmezdim elini emen bebekleri işte korkuyorum bırakmaz diye 🙈
Dogudabirogretmen MiniKaya peki nasıl genel olarak bebeğinizin durumu, kız mı erkek mi? Bizim bir günümüz bir günümüzü tutmuyor hala, bazen uykuya çok zor geçiyor. Dün çok fazla uyuud bugun öğleden akşama kadar hiç uyumadı mesela
MiniKaya Dogudabirogretmen erkek canım bizimde öyle mesela genel olarak akşamları 10 buçukta uyuyor ama bazen gece 1-2 bazen sürekli uyumak istiyor gün içinde uykudan uyanır uyanmaz tekrar uyumak için ağlıyo bazende uykusu olduğu halde direniyor mesela şuan anca uyudu oda tam değil yani her an uyanabilir gerçi aşıda oldu bugün belkide ondan 🤷🏻♀️
Ervanec Dogudabirogretmen benim kızımda 3 bucuk ay almadi emzik bi gece sürekli elini emiyor diye verdim aldi. Suan 11 aylığız sadece uykuya geçerken alır emzigi normal zamanda versemde almaz yani sürekli emmeye alısmadığı surece emzik kolaylık sağlıyor bence
Dogudabirogretmen Ervanec ben de çok fala alışması diye vermek istemedim, hiç de vermedim aslında tutar mı tutmaz mı o bile belli değil aslında. Teşekkür ediyorum
Demet_k Dogudabirogretmen bebekler refleks olarak emiyor ellerini illa aç oldukları anlamına gelmiyor. Benim kızımda öyleydi şuan emmiyor artık. 5 buçuk aylık. Çok normal yani. Ama emzik vermenizi tavsiye ederim. Uykusu geldiğimde ağladında vs çok iyi kurtarıcı oluyor. Fakat çok bağımlısı olmadan
Dogudabirogretmen MiniKaya geçmiş olsun biz de iş ki gün oldu aslı olduk, çok şükür atlattık ilk gün çok zor geçti ağrı kesici vermek zorunda kaldık inşallah siz de atlatıesınız en kısa zamanda 🙏
laktas Dogudabirogretmen emme duygusunun tatmin olması gerekli ya memenizi verin, ya da emzik verin. Parmak emerse parmak kısa kalabiliyor.