Bundan neredeyse bir yil önce hamile kaldim. Persial mol gebelik yasadim. Yani bebegim saglikli- hatta kalbi atarken 3 aylik olunca vefat etti. Ama rahmim 5 aylik hamile gibi genislemisti ikiz olacakmis gibi. Doktor bile sasirdi. Ondan sonrasinda adet olamamaya basladim. 3 ayda bir adet oluyorum bir yil gecmesine ragmen. Hamilelik testlerim negatif cikiyor. Tum hormon degerlerim normal. Bu durumu yasayan var mi neden oluyor? Doktor icimde parca kalmadigini soyledi ama duzensizligim devam edince tum hormonlarima baktirdim hepsi normal cikti.