Yaseminkoltuk24 Bebeğim 16 aylık ve sürekli tümseklerden geçmek meedivenlerden inip çıkmak kaldırımdan inip çıkmak istiyor ama dönüp dönüp tekrarlıyor bunu yapan bebeğiniz var mı normal mi ??
Dn123 Yaseminkoltuk24 bence normal benkm kızımı da yürütürken hep yerdeki nesnelere basıp onlari itmek yuvarlamak istiyor ayağı ile . Keşfediyor,
Kavinsmom Benim yok ama normal, yeni yapabilmesede kendini geliştirdikçe bence yapmaktan keyif aldıkları şeyleri tekrar ediyorlardır. Neden şüphelendiniz ?
Kavinsmom Yaseminkoltuk24 tek bu belirti varsa olamaz. Evham yapmış olabilirsiniz. Bebeğiniz en basit siz seslenince size tepki vermemesi lazım, dış dünyadan kopukturlar, anlardınız bir çok belirti var.