YesilayGuler Merhaba arkadaslar bebegim 56 günlük oldu gece beslenmesini nasıl yapıyorsunuz kızım 11 de emiyor 12 de uyuyor sürekli kaldırmak gerekiyor mu yoksa kendi mi uyansın
Fitifiti YesilayGuler 33 günlük bebeğim,asla uyandırmıyorum zaten kendi 3,4 saatte bir uyanıyor o zaman emzirip uykusunu açmadan geri yatırıyorum. Uyku,beslenme kadar ana ihtiyaç bırakın uyusun.
Yagmur52 YesilayGuler yok yok o ilk zamanlardı sarılık olunca falan bebeklerde tehlıke oluyor ama suan uyusun hıc uyandırma kendı acıkınca uyanır
emation55 Bnde burda bekleyeyim Bugün 40 ımız çıktı 40 ından snra değişir diolar ama nasıl bi süreç olcak çok merak ediyorm 😂
YesilayGuler Yagmur52 Anladım canım yeni doğdugunda sarılık vardı şimdi çok az kaldı o tedirgin ediyor artarmı diye
YesilayGuler Fitifiti Ya anladım canım bizim basta sarılık problemimiz vardı o yüzden çok tedirgin oluyorum sıkıntı olur diye ama çevremde ki herkes aynı sekilde kendi uyanır diyor