cocuktayaparimkariyerde Anneler iyi aks Kusura bakmayın bu konuda acemiyim ve 2 buçuk aylık kizim var hatta 1 hafta sonra 3 olacağız inşallah… benim size sormak istediğim ilk günden beri sleepy bebek bezi kullanıyorum lakin içime sinmedi sanki cok nemli kalıyor ve emicilii iyi değil gibi sık sık değiştiriyorum pişik olmaması icinde. Bugun de baby turco aldik hani baska bir bezde de görelim ayni mi emicilik diye… sizinde su nedenden dolayi mutlaka bu bez dediğiniz öneriniz hangisi ilk bebegim oldugu icin acemiyim bu konuda önerilerinizi almak istiyorum simdiden tsk ederim❤❤❤❤
elmalikurabiye cocuktayaparimkariyerde kesinlikle canbebe. Sleepy prima molfix ve canbebe inceledim birsuru anneye sordum. İnceligi emiciligi iceriginin temiz olmasi tasirmamasi cok sukur 18aydir bi problem yasamadik. Yalniz bez degistirirken kademeli degistirin bi anda baska beze gecerseniz pisik olma ihtimali yuksek
Mircet cocuktayaparimkariyerde bimin bezi eve baby soffia bebe land prima pure care prima aktif bebek hepsini kullandım ama bimin bezinden çok memnun kaldım kızım 5 buçuk aylık hiç sırdırmıyor pişik yapmadı hemde ucuz bu saydıklarım olmadığı için tercih ettim sırf ucuz diye de değil
anne15 cocuktayaparimkariyerde prima tüm serisi ve molfix pure and soft kullandık 11 aydır cok iyiler. Sleepy natural yazanlar pişik yaptı baby turco tester yollamıştı beğenmedim onuda karton gibi geldi bna
Ela222 Prima premıum care kullandım ama fiyatları cok pahalı suan prıma aktif bebek kullandım cok ınce onde gostergesı yok sleepy aldım cok sızdırdı suan e bebegın markası goon kullanıyorum cok, memnunum tavsiye ederim sızdırmjyor pısık yapmıyor
cocuktayaparimkariyerde Ela222 gerçekten çok pahalı inanin bugun 64 lu olan sleepy 3 numara fiyati 55 tl idi prima ise sanirim 30 lü idi adeti fiyat 71 tl idi yani otuzlu kqc gun gidicek asiri pahali
kelebek97 cocuktayaparimkariyerde Ela222 Goon bizde pişik yaptı 😥 Bende baby turco dogadan kullanıyorum hiç sızdırma yapmadi kaka taşırmadi ve emiciligi gerçekten çok güzel .
cocuktayaparimkariyerde elmalikurabiye ayyy ciddi mi diğeri bitti hemen degisik aldim bepanthol kullanıyorum hic psigimiz olmadi iki buçuk aydır ama dikkat edelim tsk ederim ❤
Dtbrc cocuktayaparimkariyerde goon deneyin daha hesaplı sleepy primaya göre..zaten sleepy kalıplar okdr küçük ki sürekli elimde patlıyo
Deletedmom62626 cocuktayaparimkariyerde ben çok bez deneyen bir anne olarak bir tek bundan memnun kaldım şişme yapmıyor çiş yapınca islaklikta yapmıyor 2 çocuğuma da kullanıyorum hatta marketpaketi diye bir site var oradan sipariş veriyorum sürekli aklınızda bulunsun denemek isterseniz
Aselllll cocuktayaparimkariyerde molfix pure&soft bence deneyin cok guzel pamuklu ve katkısız ve hesaplı prımayı beğenmedim zaten de katkılı
cocuktayaparimkariyerde Aselllll molfix ve goon en çok önerilen sanirim araştırıp deneme boyu var mi bakayim bende tsk ederim ❤
Rabiaaky @cocuktayaparimkariyerde Prima ile başladık, Molfix’le devam ettik sonra sleeppy kullandık şuan baby turco’ yu çok severek kullanıyoruz içimize sinen tek bez oldu. Asla Sızdırmaması ve en önemlisi çok ince bir bez olup rahatsız etmemesini çok sevdik
Gamze3466 cocuktayaparimkariyerde kızım 15 aylık olana kadar genel olarak prima kullandım memnundum ara sıra da molfix aldığım oldu ama primadan daha çok memnum kaldım fakat artık almıyoruz durumlarımız sıkıntılı. Bende şok marketin bebeland bezine başladım 1 ay oldu gayet memnunum 29lu 30tlye alıyoruz.