Selaaaaam !!!!! Biz ayın 1 birinde 2 aylık asımızı olduk anneler hemsiremis 1 Hafta sonra bi daha gel dedi yani ayın 8 inde bidaha cagırdı niye acaba 2 tane ası vurulduk sizde boyle bise yasadınızmı neden acaba (nkt rota hakkında bise konusmadıkkkkk) bilginiz varsa yazarmısınızzzzz🌸🌸🌸🌸🌸