Cansuu1 Kızlar merhaba oğlum 7,ayına girmek üzere vücudu çok sıcak ama ateşi 36 derece. Huysuzlanıyor uyumakta zorlanıyor uyurkende inliyor gibi. Calpol verdim agrısı olabilir diye ama anlam veremiyorum neden vücudu yanıyor :(
babyboymom Cansuu1 elleri ve ayakları soğuk mu? Soğuksa ateş yükseliyor demektir. Bizde ateşliyiz 7 aylığız. Sen hissettiysen vardır bişi. Ateş çıkmadan önce inliyorlar. Ben ilk kızımdan tecrübeliyim.
babyboymom Cansuu1 bide öten ucuz ateş ölçer var bende. Onunla normal ateş 34-35 gösteriyor. 36 olunca ateşi çıkıyor demek oluyor benim tüm aldıklarım öyşe çıkıypr bide kendini ölç bakalım kaç çıkacak
Cansuu1 babyboymom Obsesifk kızlar ölçüyorum ama ateş yok fakat ateşli gibi Başı hep öyle olurdu doktorumuz efor sarfettıgı için olur yanabilir kafası demişti ama şimdi tüm vucut
Mukaddes59 Cansuu1 diş çıkartıyor olabilirmi acaba geçenlerde benimde oğlumun öyleydi 2-3 gün sonra baktım diş patlatmış ateşi var gbi ölçüyorum normal uykudan uyanıyor ağlayarak yada aıykusunda inliyor benim bebeğimde 7 buçuk aylık
Rukiye66 Diş çıkarttığı içln öyle oluyor canım benim kızım bu ay hep öyle başı sıcacık olunca dişağrısı çektiğini anlıyorum uyuyamıyor huysuzluk iştahsızlık hep var gece ağlayarak uyanıyor calpol veriyorum Nurse harveys veriyorum o gazı uykusu diş kaşıma için rahatlatıyor bide duş aldır iyi geliyor
Mukaddes59 Cansuu1 evet tüm vücut ellerinden farkettim ama çok sürmüyor 1-2 gün dü sanırım hatta ara ara vücudu soğudu sizin sürekliyse bi doktora gösterin