Ozdmr06 Merhabalar Ankara’da yaşıyorum elektrik faturamiz bu ay çok gelmiş sizinde öylemi bu aya ait faturaniz
Redamancy Ozdmr06 Ankara’da yaşıyorum, 166,90 TL ellerimizden öper bu ay.Tabi ben şaşırmadım, bize gelen normal fiyatlar bunlar.
Balkizlarim Ozdmr06 İstanbul 199 arkadaş tasarrufun dibini yapıyorum yok 100 gelse kafa rahat ya paranın değeri yok artık 🧐
_prens_prenses_annesi Ozdmr06 sormayın sormayın iki aydır hayatımın şoku resmen bu ay 170 lira gelmiş ben burdur da oturuyorum resmen şok oldu m ekstra hiç birşey yapmıyorum etmiyorum nasıl olur anlamıyorum
FatmaKrbkl _prens_prenses_annesi yaa burdurda üniversitesi okumuştum hayatımın en güzel yaşlarını yaşadığım şehir çok özledim oraları 🤗
Asliiiiiiiiii Ozdmr06 bu ay 350 tl geldi faturam doğal gaz olmasına rağmen fırın ayda 3 defa anca çalışır haftada bir kez utu yaparım ona rağmen suyu çıktı herşeyin
Pamukkzm Ozdmr06 380 lira geldi birkaç akşam ufoyu çalıştırmıştık şimdi klimayı kullanıyoruz bakalım ne kadar gelecek
Minik_Hanim Ozdmr06 herseye oldugu gibi elektrik ve doğalgaza da yeni zamlar geldi. Güle gule kullanın🌸