Yigitosmanbebek Hanimlar 4ay 10 gunluk bebegim var sma kullanıyorum bu aralar tuvalatinde zorlaniyor sizce hangisi birde humanayi kullanan varmi
derinseda Yigitosmanbebek Bebelac artık bulunmuyormuş çoğu yerde yoktu ona göre kararınızı verin bence bende Bebelac gold kullanıyorum bugün market market gezdim aradım
Aysnr0507 Yigitosmanbebek bebelac gold kullanıyoruz 3 aydır gaz yada kabız problemi yaşamadık. Sindirimi kolay.
cocuktayaparimkariyerde Yigitosmanbebek sma kullanıyorum ben sorun yaşamıyoruz ama aptamil de çocuğum simsiyah oluyordu gazdan lakin bende bebelac denemek istiyorum onu öneren cok anne var❤
Aysnr0507 derinseda Trendyol ve hepsi buradadan bulabilirsiniz ben dün trendyolda 2 paketi 206 liraya sipariş verdim 900+900 gram