ikizlerinannesi Kızlar ikizlerimin 5 ayı doldu yarin 6 aydan gün aliyoruz bu mamalarin 2 si yani 6 aydan itibaren olan 6 ayi doldurduktan sonrami kullaniyosunuz yoksa 6 ayin başindami 6 aydan itibaren diyo ama kararsiz kaldik acaba mı dedik.? Birde 2 numaraya baslarken sorun oluyomu oluyosa ne gibi sorunlar oluyor biraz daha katiya 2 numara mama yememe gbi bi sorun oluyormu ?
miliaris ikizlerinannesi bize doktor 6. Ayin sonunda baslatti yani 7 ay 1 gunluktu oglum..hem ek gida hem mama degisikligi ayni anda olmamis oldu..bir sorun yasamadik biz, ayni duzen devam ettik..