Blknss12 Uykusuzluktan o da ben de çok zor durumdayız ve doktora danışarak bu damlayı denemeye karar verdik. Oğlum 8 aylık, ben 5 6 damla verdim. Bu ayda bı bebege siz kaçar damla vermiştiniz? Faydasını gördünüz mü?
Zeynepvefam Blknss12 ben kullanıyorum benim doktorum bir çay kaşığı kadar ver demişti hemde biz 6ayında başladık kullanmaya şimdi bir yaşında ara ara veriyorum rahat uykuya dalıyor. Melisa çayı da yaptım ama damla kadar etkili olmadı
Deletedmom_50 Blknss12 doktorumuz 1-2 ml yani 20 damla kullanın demişti. Bir çay kaşığına denk geliyor. 9 aylık şu anda. Yaklaşık 15 gündür kullanıyoruz
Minikkusuumm Blknss12 1 ay 17 günlük olduk gece saat başı yarim saatte bir uyandığı oluyo acaba ay sınırı varmı
Blknss12 Zeynepvefam kutunun üstünde hiç yazmıyor ay ay ne kadar verilmesi gerektiği ben de bilemedim az verdim deneme amaçlı ya
Deletedmom_50 Blknss12 yaradı evet. Yani şöyle ki, benim zaten çabuk uykuya dalan bie bebeğim vardı ama çok sık uyanıyordu. Uykuda kalma sorunumuz vardı. 40 dakikada bir uyanmaları bir nebze kesti. Daha rahat uyuyor. Tabi diş patlattığı dönemler hariç.
Blknss12 Deletedmom_50 aynı şekilde bizim de öyle.uykuya ilk geçişte sıkıntı yok ama gece uyanma çok fazla yani saat başı hatta bazen yarım saatte bir. Beni çok yıpratti artık. Gündüzleri enerjim kalmıyor hiç
Kahvedelisi Deletedmom_50 merhabalar size doktor mu önerdi acaba? Tam olarak bizde aynı durumdayız uykuya dalmasında hic bir sorun yok bir kaç dk içinde yatagında uyuyor emzikle tabi ama emzik agzında olsa bile geceleri yarım saat 45dk bir uyanıyor. Uyanınca emmiyor zaten sadece kucagıma alıp saniyesinde geri koyuyorum uyuyor. Yani uyku geçişlerini yapamıyor damla size bu konuda iyi geldi değil mi?
Deletedmom_50 Blknss12 doktorunuz da önerdiyse kullanın bir süre bakalım, umarım bir düzelme gösterir. Gerçekten çok zor uykusuzluk😔
Blknss12 Z44 merhaba yaklaşık 1 ay kadar kullandım bir siseyi bitirdim yani. Ama sadece uykuya geçişi kolaylaştırıyor. Uzun uyku bütün gece uyku ya da sadece 1 kez uyansın fln böyle şeyler olmadı 2 saatte bir halen emmek için kalkıyor.. 9 ayı doldurdu hala böyle. Buna bir çözüm bulamadım. Damlayı da artık kullanmıyorum uykusu geldiğinde kendi kendine uyumaya başladı geceleri..
Z44 Blknss12 nasil kendi kendine uyuyor. Bugün biz doktora gittik koltuktan düştüğü için, doktora gitmişken damlayı sordum ayqu seviyesini düşürüyor kullanma dedi
Blknss12 Z44 kendo kendine uyumaya başlamasının damla ile bı ilgisi yok. Ben de anlamadım biz sünnet olduk. 3 4 gün çok zor geçti sonradan bir gün gündüz uykusu saati geldiğinde yere battaniyesini attım sallayacaktim ayağımda mutfağa gittim bı şey için geldiğimde yerde uyudu uyuyacak halde buldum hiç ellemedim. Aynısını akşam uykusunda da yaptı. Ama şimdi arada meme emmek istiyor uyumak için. Ben IQ seviyesi ile alakalı biseye neden olacağını sanmıyorum çünkü ben de doktoruma danışarak kullandım içeriği tamamen bitkisel araştırabilirsiniz..q
Z44 Blknss12 kac aylık bebeğiniz peki. Bende düşünmüyorum ama doktor oyle diyince endişelenmedim degil
Deletedmom5151 Bende yarın alıyorum bazen vicdan yapıyorum ama napim bizde ki problem de uykuya dalamama gece uyanma falan değilde doktora sormuştum gerek yok demisti ama çocuk zorla uyuyor resmen uykuya gecemiyor uyursa güzel uyur ama mesela uykuya geçiş çok zor
kahvekokusuu Deletedmom5151 bende sizin gibiyim uyusa 5-6 saatte bir uyanir onda problem yok ama 9da uykusu gelse gece 1-2de anca uykuya gecebiliyor hem kendini hem bizi cok yoruyor bu durum bende siparis verdim ama daha kargoya bile verilmemis siz kullaninca buraya yazarmisiniz lütfen iyi geliyormu diye
Deletedmom_50 Kahvedelisi evet bizim de anlattığınız gibiydi. Doktorumuz önerdi bize. Zaten verirken de çay muamlesi yaptı. Uykudan 40 dakika önce veriyorduk. Geceleri yüz kere uyanmaları bitti bizim. Tabii zorlu diş dönemlerini hariç tutuyorum. O zamanlar yine sıkıntıı geçebiliyor. Ama yarım saatte kırk dakikada bir uyanmıyor şu anda artık.