Yaylacicegim Gurbetkeless canım benim 50 günlükken geçti. Emzirdim sadece çiş ve kaka yoluyla atiliyormus vücuttan bir de güneş ışığına çıkardık kısa kısa işe yaradı bilmiyorum
antikoalababy Gurbetkeless geçecek inşallah bolbol emzirin. Ben şekerli su da vermiştim çay kaşığının ucuyla minicik. İyi geldi . Çok şükğr atlattık💗 güneş olduğu zamanlarda soyup güneşe de tutmuştum .