Kubrakoc06 Kızım 2 aylık ve asla emzik kabul etmiyor. Bibs emzik çok övülüyor deneyen var mı sizce almalı mıyım yoksa emzik kullanmamak daha mı iyi lütfen yardım 🤷🏼♀️
Haticelif Kubrakoc06 10larca emzik denedim 6.ayda emdi avent ultra air, emzik delisi bi bebek olmadı ama, benim çok hevesim vardı taşlı emzikler falan hep çöp oldu şimdi 20 aylık başka birinde görürse ister onda da midesi bulanıyo
2015 Ben çok uğraştım almadı ilk doğunca alirsa alır yoksa sonra dan hangisi olursa olsun biraz zor gibi