DevranAlp büyüme atağı olabilir. Benim bebeğim de yarın 4 aylık olacak. Aynı şekilde agresif zor uyuyo sık sık ağlıyor. Kısa süre emiyor ama sık sık emmek istiyor. Büyüme atakları birkaç gün sürer. Bu arada ben bir de ağlayınca soyuyorum rahatlıyor. Biraz poposunu da havalandırıyorum. Anında sakinleşiyor tavsiye ederim ✨ kolay gelsin 🙂