Bize doktorumuz alerjen bi durum için vermişti, daha sonra uykusu sürekli bölündüğünden dolayıda verebileceğimi söylemişti, verdiğim de gerçekten güzel uyuyor yan etkisi olarak da iştah açar demişti ama tek yan etkisi bumu dıye baktığımda da pek bişey bulamadım bu konuda bilgisi olan?