Kızlar 2 ay önce doktor bana mutlaka kullan diye bir ilaç vermişti, emziren anneler üzerinde çalışma yapılmamış yan etkisi yok denecek kadar az bir ilaçmış doktor böyle söyledi. Ben emzirdiğim için cesaret edip içmedim iki ay daha emzirmeyi düşünüyorum hatta belki daha fazla emziririm, ilacı kullansam mı bilmiyorum o yüzden eczacı olan ya da fonksera kullanmış olan varsa yazarsa çok sevinirim