PnarYektaA ben yanlış sayfaya baktım o zaman. Yani sana şöylr söyleyim canım çok bilindik bir marka olmadığı sürece sıkıntı yaşarsın bence. Bende oğluma oda yaparken manyak gibi hazır görerek seçmedim de bi fotoğraf gösterdim böyle istiyorum diye aynısını tasarladılar falan. Sonra ürün geldi ee dedik beşiğin yan kısmını kapitoneli istiyorduk. Kapitone artık yasakmış ta çocuklar düğmeyi yutuyormuş da birsürü bahane uydurdular. Saçmalamayın dedim geri dönderdik kapitone istedik. Yine bi geldi Allahım deli oldum boncuk takmışlar resmen. Aradık ettik yine siz getirin o zaman dediler kendi aracımızla o kadar yol yaptı eşim götürdü. Sonra beşiğin korumasını yanlış yaptılar. Dalgamı geçiyorsunuz dedik artık bide eşimin üstüne yürümüş adam al git diye. Lanet olsun dedik. Hiç içime sinmeden de kullanıyorum şimdi. Tekrar alacak olsam kesinlikle görerek alırdım. Yani diyeceğim o ki yanlış malzeme gelse tekrar gönderin vs vs diyecekler bide onunla uğraş. Yakınından al en azından.