Minigim12_ bence once ne oldugunu anlamalisin emzirme saatini degistirdiysen sutun tazzikli olabilir eger öle degilse emzirdikten sonra hareket ettiriyorsan ondan olabilir emzirince biraz cok az kafasi yukarda olacak sekilde yatirip bakabirsin kusacak ki bide bezini siki bagliyormusun ona bakman lazim yani cok genis tek bisey soylemek yanlis olur bizim danismanimiz var 1 yasina kadar butun cocuklarda reflu olur demisti onemli olan ilerlememesi demisti bilmiyorum nacozane fikrim