nursocum HonKiPonKiDoNiNo valla bitanem anlar o seni alıştırsan iyi olur tabi ben oralara gelmedim ama belki 2 yaş sendromu belirtileri olabilir şimdiden susmazsa işin zor cidden 😂
elmalikurabiye HonKiPonKiDoNiNo eskiyi cope atin. Nasilsa vereceginizibiliyor. Sizde ona guvenip cok agladiginda veriyormusunuz. 3 ayda bir degistiriyorum ben emziklerini. Hijyenik degil zaten diger turlu. Bilac gune mecbur alir gereken emzigi. Ayina uygun verin bence
HonKiPonKiDoNiNo elmalikurabiye 2 tane vardi donusumlu kullaniyoduk kayboldu evin icinde onuda bulamiyorum 😬😬gunduz pek degilde geceleri istiyor
2lokummannesiii HonKiPonKiDoNiNo al oğlum 18 aylık olacak ayın 15 inde hala emiyor özellikle uykuda veriyorum gündüz vermemeye özen gösteriyorum ama nasıl bırakır bilmiyorum çok zor işimiz.
elmalikurabiye HonKiPonKiDoNiNo ben de sadece uyku zamanlari veriyorum ve o aglamayi bilirim sizi cok iyi anliyorum. Ama igne vurdurdugumuzda da cok agliyolar fakat iyilikleri icin diye aglatmaktan cekinmiyoruz ya onun gibi dusunun. 2 gun aglar 3.gun alisir yeni emzige siz dogru ve saglikli olani yapin bence. Alistirma yontemi var midir onu bilemiyorum
HonKiPonKiDoNiNo Demirac19 Hayir tabi ki 2 tane vardi, gunduzleri degil sadece uyku zamani emzik istiyor.
nursocum HonKiPonKiDoNiNo yastığının altına hediye paketi yap yarın sabah o açsın içinden yeni emziği çıksın eski emziği kaybolmuş olsun emzik perisi bunu sana getirmiş o kadar anlıyor mu acaba bu söylediklerimi anlar mı bilmiyorum 😂😂
HonKiPonKiDoNiNo nursocum Hahahah nerden anlasin kiz 🤣🤣 ne bilir emzik perisini, gordugu an yere atiyoo 🙈
Demirac19 HonKiPonKiDoNiNo anladım, ama gerçekten zor bir durum olsa da bir hafta dayanıp vermemelisiniz günden güne daha kolay olucak zaten doktorda bırakmanızı önermiş
nursocum HonKiPonKiDoNiNo ahahahha ne biliyim ya benim oğlumda çöpçü gibi hangi emziği bulsa sokuyo ağzına asla farketmiyor yeter ki damaklı olmasın midesi bulanıyor. Eskilerini kaldırdım ilk emziği diye 😍🥰
Polio HonKiPonKiDoNiNo bütün gece emzikle mi uyuyor peki? Damak yukselmis diyince ben de korktum biraz.
HonKiPonKiDoNiNo Polio Yok canim uyuyunca cikariyorum hemen agzindan yatagin kenarinda duruyor, arada kalkarsa koyar agzina kendiliginden yine atar 🙈
Analist HonKiPonKiDoNiNo 7.5 aylığız biz de avent kullanıyoruz dün 6-18 aylık olanı aldım ama assla kabul etmiyor öğürüyor😒 hatta sevdiği yiyecekle birlikte verdim yine yok. varsa bi yolu yordamı alırım ben de
HonKiPonKiDoNiNo Analist Ahhh ahhh buyugunu gectim aynisini bile almiyor 🙈 ben ne diyim ki bacim sana kendime caresizim suan 🙂
Polio HonKiPonKiDoNiNo benim oğlum da öyle. Ara ara gece uyanınca da veriyorum. Bıraktırmam inkansiz gibi.
HonKiPonKiDoNiNo nursocum Benim findikda emzik haric buldugu herseyi agzina sokup bi guzel kemirir 🤣🤣ahanda simdi babasi geldi ona dis fircasi almis, alsin bunu kemirsin diyo kuzum 🤣🤣 ne acaip seyler var Allahim hepsi para tuzagi yaa 🙈🙈
Mircet HonKiPonKiDoNiNo 4 yaşına kadar emzik emen birş olarak 5 yıl ortodonti tedavisi gördüm annem keşke bıraktırsaydım ağladığın için hiç cesaret edememiştim dedi sonra yine annem çekti kahrımı😔
Analist Mircet sadece 9 ay emzik emmişin ve 9 yıl ortodontinin kapılarını aşındırdım biraz diş yapısıyla alakalı bi durum