Recep bey ve cavidan hanım onlar iyilerdi hala ordalar mı bilmiyorum bizim doktorumuz recep beydi o yoksa cavidan hanım ilgileniyordu onuda seviyordum. Şuan devlette başka doktpra gidiyoruz yakacık çocuk hastanesi ekim eyüboğlu çok tatlı bir kadın tavsiye ederim. Koronadan çekinirseniz çocuk kısmı ayrı oluyor yoğun olmuyor